Ο παίκτης fabibiko δημοσίευσε μια ανάρτηση στις 04/03 20:32 στο MadWin Forum: Paypal internet . Απαντήστε στον MadWin και ανταλλάξτε με άλλους παίκτες

Ανακαλύψτε το Brikz Attack
Επίθεση Brikz
Οι Brikz, οι ορκισμένοι εχθροί του Goowiz, επιστρέφουν σε αυτό το arcade παιχνίδι όπου πρέπει να είσαι επιδέξιος!
ανακαλύπτουν
Scratch Εισιτήριο Tutti Frutti
Αριθμός υπόλοιπων εισιτηρίων:3301 / 9600
κερδίζω 100,00 EUR
ανακαλύπτουν
Scratch Ticket Juke Box
Αριθμός υπόλοιπων εισιτηρίων:10000 / 12000
κερδίζω 100,00 EUR
ανακαλύπτουν
Ανακαλύψτε Battle
Battle λεία
κερδίζω 500 σημεία
ανακαλύπτουν
Ανακαλύψτε το Tasty Junkfood
Νόστιμο Junkfood
ανακαλύπτουν

Θέμα:  Paypal internet
fabibiko
14 
04/03/2011 20:32:59

Γεια σε όλους
Πληρώνω με paypal 2 φορές, αλλά δεν προσθέτουν τις πιστωτικές μου μονάδες πώς να το κάνω;

calop06
611 
26/04/2011 14:23:21

Πρωί,

Πράγματι, δεν είναι το SC που θα λύσει αυτό το πρόβλημα αλλά μάλλον η τεχνική ομάδα, αλλά από τις αρχές Μαρτίου, φαίνεται ότι δεν μπορούν να λύσουν αυτήν τη διαφορά 🤕

Guizmore
111 
03/04/2011 15:54:59

Και εγώ έχω το ίδιο πρόβλημα, νομίζω ότι αντί να λέμε ότι μόνο η εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να μας βοηθήσει, θα πρέπει ίσως να δούμε να διορθώσουμε το πρόβλημα. ^^

fabibiko
14 
27/03/2011 14:19:56

Μόλις τους έστειλα τον αριθμό συναλλαγής μου

annie9950
18 
16/03/2011 14:38:30

κούκος!! 🙋🙋

Επιτέλους πήρα τις Συντελεστές μου!!! ένα μεγάλο ευχαριστώ ! 😃
QuoVerbis τα «μαλλιά του θηρίου» μετά από πολύ καιρό.


annie9950
18 
10/03/2011 13:17:41

Γεια σας !!

Μπόρεσα να στείλω την ημερομηνία, την ώρα, την περιγραφή, τον αριθμό συναλλαγής, τον δικαιούχο και το ποσό στην εξυπηρέτηση πελατών σήμερα, για να τους διευκολύνω....🤔

Ελπίζω να πιστωθεί σύντομα... 🙂

Τα λέμε σύντομα 😃🙋🙋

annie9950
18 
09/03/2011 13:03:34

Γεια σας 🙋

Και εγώ περιμένω ακόμα την απάντηση, επειδή ήρθα σε επαφή με την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών, καθώς το περιστατικό γνώριζε την Παρασκευή το βράδυ ..... ακόμα δεν έχω απαντήσει, δεν έχω ακόμα πίστωση, αλλά ο λογαριασμός μου στο Internet + εξακολουθεί να χρεώνεται και εγώ είμαι ... συγγνώμη 🙁

Θα είναι 5 ημέρες απόψε ... συμπεριλαμβανομένου του Σαββατοκύριακου

🙋🙋

webmaster
1629 
09/03/2011 07:09:38

Όπως ήδη αναφέρθηκε, μόνο η Υπηρεσία Εξυπηρέτησης Πελατών θα σας απαντήσει! Θα ελέγξουν το λογαριασμό σας και θα κάνουν διορθώσεις εάν είναι απαραίτητο!

καλά παιχνίδια!
Το Διαδίκτυο "

fabibiko
14 
08/03/2011 09:36:55

Μια απάντηση παρακαλώ!

fabibiko
14 
07/03/2011 14:07:29

Γεια σας,

Είχα το πρόβλημα με τις αγορές πιστωτικών καρτών μέσω Διαδικτύου την Παρασκευή.
Ο λογαριασμός μου στο διαδίκτυο έχει χρεωθεί 3 φορές 10 ευρώ και δεν είχα πίστωση !!!! κάθε φορά που μου είπαν ότι υπήρχε πρόβλημα 😕

Προειδοποίησα αμέσως ότι η SFR μου επιστρέφει 2 φορές 10 ευρώ, αλλά παραμένει 10 ευρώ χρεωμένα και για τα οποία δεν είχα πίστωση! πού είναι αυτά τα 10 ευρώ; 😡
Αμέσως είχα ειδοποιήσει την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών και δεν έχω ακόμη απαντήσεις από αυτές τη Δευτέρα στις 13:00 ...

Έχει συμβεί αυτό σε κάποιον άλλο για την πληρωμή μέσω Διαδικτύου;

🙋🙋



Ναι, έχω το ίδιο πρόβλημα, αλλά περιμένω τις απαντήσεις.



Λογότυπο της μάρκας DreamCentury
Δωρεάν παιχνίδια χωρίς υποχρέωση αγοράς, δωρεάν παιχνίδια και δώρα

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα