Ο παίκτης cricri04 δημοσίευσε μια ανάρτηση στις 08/09 19:21 στο MadWin Forum: Αποστολή δώρου . Απαντήστε στον MadWin και ανταλλάξτε με άλλους παίκτες - σελίδα 2

Εισιτήριο στο Γκρατς Monaco
Αριθμός υπόλοιπων εισιτηρίων:2358 / 3400
κερδίζω 200,00 EUR
ανακαλύπτουν
Scratch Road Trip
Αριθμός υπόλοιπων εισιτηρίων:2000 / 2000
κερδίζω 2 000,00 EUR
ανακαλύπτουν
Bon Filon Ξυστό εισιτήριο
Αριθμός υπόλοιπων εισιτηρίων:1421 / 3500
κερδίζω 200,00 EUR
ανακαλύπτουν
Ανακαλύψτε το Brikz Attack
Επίθεση Brikz
Οι Brikz, οι ορκισμένοι εχθροί του Goowiz, επιστρέφουν σε αυτό το arcade παιχνίδι όπου πρέπει να είσαι επιδέξιος!
ανακαλύπτουν
Ανακαλύψτε την Ποδοσφαιρική Μονομαχία
Football Duel
ανακαλύπτουν

Θέμα:  Αποστολή δώρου
jpm50
552 
10/09/2010 10:24:15

Συμφωνώ με το Cricri04 ότι χαιρετώ καθώς και όλους τους άλλους παίκτες,. Θα ήταν ωραίο να μπορείτε να ακυρώσετε τα μηνύματα που αποστέλλονται στην υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών. Ομοίως, θα ήθελα να είναι δυνατόν να υποδείξουμε ότι το μήνυμα είναι επείγον. Ένα σφάλμα στην κατάταξη ενός τουρνουά και χάσατε τη θέση σας (ειδικά το 1ο). Έλαβα δώρα που δήλωσαν ότι είναι έγκυρα σήμερα.

cricri04
329 
09/09/2010 22:19:36

Σας ευχαριστώ Webby!

Εξακολουθώ να ενοχλεί την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών για τίποτα :) (Υποβάλλω εκ νέου εκτός από την πρότασή μου να είμαι σε θέση να διαγράψω αιτήματα στην υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών που δεν χρειάζεται πλέον να είναι, πιθανότατα θα σας εξοικονομήσει χρόνο επεξεργασία όλων των μηνυμάτων ... για παράδειγμα, έχω πλέον διαγράψει το αίτημά μου!)

Για τα δώρα, με εξέπληξε! Από τις αρχές Αυγούστου, τα δώρα που παραγγέλθηκαν στο κατάστημα (και ιδίως οι έλεγχοι) είναι γενικά επικυρωμένα σε 1-2 ημέρες και αποστέλλονται την επόμενη μέρα.

Θα ήμουν υπομονετικός: Δ

webmaster
1629 
09/09/2010 13:55:08

Γεια σας 🙋

υπάρχει πράγματι μια μικρή καθυστέρηση για να προφθάσει μετά τις διακοπές, αλλά όλα θα είναι πίσω σε τάξη μέσα σε λίγες ημέρες το πολύ. Δεν υπάρχει ιδιαίτερο πρόβλημα με το λογαριασμό σας Cricri04, όλα θα επικυρωθούν γρήγορα.

Το Διαδίκτυο "

Guizmore
111 
09/09/2010 02:10:11

Πρέπει να περιμένετε 90 ημέρες πριν επικοινωνήσετε με την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών, ωστόσο από τον Αύγουστο πιστεύω ότι ήταν η περίοδος αιχμής των δώρων, έτσι, εξακολουθεί να υπάρχει λίγη υπομονή. 🙂

cricri04
329 
08/09/2010 21:43:38

Ευχαριστώ !!!

Εάν είχατε επικυρωμένα παρτίδες, πιθανώς κάτι με το λογαριασμό μου ... Θα πάω με την εξυπηρέτηση πελατών αμέσως

calop06
611 
08/09/2010 21:08:18

Καλό βράδυ cricri 🙋

Όσον αφορά μου, η τελευταία αποστολή χρονολογείται από το 19/08.

Αυτή την ημέρα, οι άλλες παρτίδες έχουν επικυρωθεί.

Καταρχήν μέχρι τώρα, έχω παρατηρήσει έναν μέσο χρόνο παράδοσης μιας εβδομάδας μετά την επικύρωση. Φυσικά, αυτό δεν συμβαίνει όταν ο MadWin ήταν σε διακοπές. Τι καταλαβαίνω.

Ελπίζοντας για σας ότι θα λειτουργήσει γρήγορα.

Καλησπέρα 🎤



sirius
23 
08/09/2010 21:06:01

Καλησπέρα,

Από την πλευρά μου, τα δώρα επικυρώθηκαν μέχρι τις 26/08 για τους MadWin και QuoVerbis . η τελευταία αποστολή έχει ημερομηνία 25/08.

Έχετε ένα καλό βράδυ

raphi62200
392 
08/09/2010 19:55:32

Γεια σας cricri!

Τα τελευταία μου δώρα κέρδισα ( MadLotto ) από την 19/08 και τα έλαβα πριν από 2 εβδομάδες. Για τον MadWin ή το CadoVillage , τους αντάλλαξα, δεν μπορώ να σας απαντήσω καλύτερα. Εάν άλλοι παίκτες έχουν την ίδια περίπτωση και μπορούν να σας απαντήσουν ...

Έχετε ένα καλό βράδυ!



Λογότυπο της μάρκας DreamCentury
Δωρεάν παιχνίδια χωρίς υποχρέωση αγοράς, δωρεάν παιχνίδια και δώρα

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα