Έχουμε την ευκαιρία να λάβουμε τα δώρα μας μια μέρα;
Πριν από περισσότερους από 2 μήνες έγραψα στην εξυπηρέτηση πελατών περίπου 2 ευρώ που κέρδισαν αλλά δεν έλαβα ποτέ!!!! Δεν είναι για το άθροισμα αλλά για την αρχή .... Ωστόσο είχα επισυνάψει ένα RIB
Δεν θα έπρεπε η εξυπηρέτηση πελατών να πληρώνει αυτά τα μικρά ποσά απευθείας πιο εύκολα μέσω RIB παρά μέσω ταχυδρομείου (που δεν έλαβα ποτέ;;)
Αυτό θα καταργούσε όλα αυτά τα αιτήματα.
Περιμένω τις απόψεις σας και αναφορά στην εξυπηρέτηση πελατών.
Γεια σας, Έλαβα δύο επιταγές τον περασμένο μήνα στο ZooValley και στο Wonderz . Αλλά ακόμα περιμένω ένα για MadWin . Πάντα πιο πίσω από το τελευταίο γιατί τα είχα παραγγείλει ταυτόχρονα.
γεια σε όλους Χθες έλαβα την επιταγή για 15 € που κέρδισε στις 18 Νοεμβρίου στο MadWin και ευχαριστώ το όνειρο, αλλά ακόμα περιμένω την επιταγή των 10 € που κέρδισε τον Οκτώβριο στο ZooValley και εστάλη από τις 3 Νοεμβρίου δεν έχει λάβει ακόμη. Χάρη στο όνειρο για την επίλυση αυτού του προβλήματος.
γεια σε όλους Είχα καλά νέα σήμερα, μόλις έλαβα την επιταγή μου για 10 € που ζητούσα περισσότερο από ένα μήνα, σας εύχομαι να λάβετε τα δώρα σας το συντομότερο δυνατό
γεια σας Έχουμε την ευκαιρία να λάβουμε τα δώρα μας; ότι κάποιος απαντά σε μηνύματα που στέλνονται στην εξυπηρέτηση πελατών;;; Φαίνεται ότι το site είναι φάντασμα!! Ωστόσο, μου άρεσε να έρχομαι να παίξω σε αυτόν τον ιστότοπο και στο CadoVillage
Το μόνο που θα ήθελα Σημείο παιχνιδιού τα δώρα μου! Όχι Πόντοι σε αντάλλαγμα αλλά τα δώρα που κέρδισα. Περιμένω 5 μήνες και χάνω τη θρυλική μου υπομονή