Λόγω των Χριστουγεννιάτικων διακοπών, οι χρόνοι επεξεργασίας των Πελατών είναι μεγαλύτεροι από το συνηθισμένο Όλα θα είναι εντάξει κατά τη διάρκεια της επόμενης εβδομάδας, οπότε το μήνυμά σας θα πρέπει να υποβληθεί σύντομα σε επεξεργασία για να διορθωθεί το πρόβλημά σας.
Αυτό είναι ένα τροποποιημένο μήνυμα : BJR, Η τεχνική υποστήριξη είναι απρόσιτη επειδή δεν υπάρχουν απαντήσεις στις ερωτήσεις του τμήματος πελατών, θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι δεν έλαβα το πριμ μπόνους των 1000000 madpoints όταν κέρδισα το boot boot για το παιχνίδι που ήθελα, ευχαριστώ να διορθώσω αυτό το λάθος και να μου αποδώσει τα τρελά μου. br> εγκάρδια Jhuliana